Csak magunknak blog

Ezt a blogot egyelőre csak magunknak írom. A páromnak és magamnak. De pár hónap múlva már sokan fogják olvasni, akkor már nem lesz titok, ami jelenleg az :) 2010. május 11-én pozitív lett a terhességi tesztem:) másnap a dokibácsi megvizsgált, már látszott a petezsák. Egyelőre csak a párom és egy barátnőm tud a dologról. Esküvő előtt állunk és majd az esküvő utáni nap jelentjük be mindenkinek. Addig a mi kis édes titkunk marad!

Friss topikok

  • fibcsi25: na, először azt hittem nem ment el és újra írtam.........na mindegy jobb 2x mint 1x sem (2011.01.17. 17:03) Búcsú anyu pocijától

Linkblog

Búcsú anyu pocijától

2011.01.09. 15:02 - icivagyok

 Kedves Pocak,

Szeretném megköszönni, hogy 9 hónapon át benned lakhattam, hogy védtél, tápláltál és rugdoshattam a falaidat. Mostmár úgy érzem, megnézném mi van odakint, ezért búcsút veszek tőled, de majd kintről még sokat foglak látni, habár jóval kisebb leszel már akkor. A doktorbácsi szerint jobb lesz nekem már odakint, mint benned. És úgy látom, valamiért megharagudtál rám, mert napok óta folyton nyomsz lefelé, húzodsz össze folyton, valami fránya görcsöket is küldessz rám, hogy kilökj magadból. jó volt benned lakni, de mostmár kíváncsi vagyok, kik várnak rám odakint!

Legközelebb már kintről írok, ugyanis holnap reggel megyünk kórházba és lehet, hogy megszületek!

A bejegyzés trackback címe:

https://edestitok.blog.hu/api/trackback/id/tr812571751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fibcsi25 2011.01.17. 16:58:44

Ici remélem nem hagyod abba a blogolást. Tudnom kell mindent rólatok és folyamatosan követlek benneteket. Ja, és üdv Gergőnek.........remélem haverok lesznek a pocaklakommal, majd ha kibújik a pocakomból, legyen lány vagy fiú.........
Pussz

fibcsi25 2011.01.17. 17:01:54

Ici, remélem nem hagyod abba a blogolást, mindent tudni akarok rólatok. Üdv Gergőnek, és remélem haverok lesznek a pocaklakommal, persze majd ha kibújt a pocakomból. Legyen fiú vagy lány nem számít.
Puszi

fibcsi25 2011.01.17. 17:03:15

na, először azt hittem nem ment el és újra írtam.........na mindegy jobb 2x mint 1x sem
süti beállítások módosítása