Csak magunknak blog

Ezt a blogot egyelőre csak magunknak írom. A páromnak és magamnak. De pár hónap múlva már sokan fogják olvasni, akkor már nem lesz titok, ami jelenleg az :) 2010. május 11-én pozitív lett a terhességi tesztem:) másnap a dokibácsi megvizsgált, már látszott a petezsák. Egyelőre csak a párom és egy barátnőm tud a dologról. Esküvő előtt állunk és majd az esküvő utáni nap jelentjük be mindenkinek. Addig a mi kis édes titkunk marad!

Friss topikok

  • fibcsi25: na, először azt hittem nem ment el és újra írtam.........na mindegy jobb 2x mint 1x sem (2011.01.17. 17:03) Búcsú anyu pocijától

Linkblog

30. héten

2010.10.21. 19:09 - icivagyok

Prefixet váltottunk, beléptünk a 30. hétbe. Ez azt jelenti, hogy még kb. 10 hetet töltök idebent. Vagy ki tudja, egyet gondolok és elindulok kifelé! De nincs még időnk ilyenekre, anyu is folyton dolgozik, nem elég a hivatalban, hazaérünk és dolgozik tovább. Már egészen jól tudok aludni a laptop klaviatúra csattogására :)

Még kb. 10 nap és apu is újra itthon lesz, már nagyon várom, mert lassan 6 hete nem hallottam a hangját, csak telefonon! Nagy várakozásban vagyunk, lehet, hogy jövő héten megszületik anyu egyik kedves barátnőjének kislánya, de imádkozunk anyuval esténként, hogy megforduljon és rendesen szülessen meg. Jó pár dolgot vásároltattot anyu még nekem, pelenkázó és minden apróság, már anyu is kezdi úgy gondolni, hogy nem kell mindent megvenni, de hát én vagyok az első babája, nekem még jár ez a sok kényeztetés :) És újra kapunk szép ruhácskákat ajándékba Gabi "nénitől", egy egész zsákkal, nagyon örülünk neki! Már nagyon várjuk anyuval, hogy olvadozzunk a kis ruhácskáim láttán. Majd aztán remélem tegezhetem őt is, de amíg nem találkozunk inkább magázom :)

A héten kivételes alkalom volt, mellém gyűlt az összes unokatesóm, íme, milyen sokan vannak és milyen aranyosak!

 

 

S ekkorák vagyunk a 30. hét kezdetén, 92 cm-es haskörtérfogattal 56 kg-ot nyomunk (vaságy nélkül!)

A bejegyzés trackback címe:

https://edestitok.blog.hu/api/trackback/id/tr352389234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása