Csak magunknak blog

Ezt a blogot egyelőre csak magunknak írom. A páromnak és magamnak. De pár hónap múlva már sokan fogják olvasni, akkor már nem lesz titok, ami jelenleg az :) 2010. május 11-én pozitív lett a terhességi tesztem:) másnap a dokibácsi megvizsgált, már látszott a petezsák. Egyelőre csak a párom és egy barátnőm tud a dologról. Esküvő előtt állunk és majd az esküvő utáni nap jelentjük be mindenkinek. Addig a mi kis édes titkunk marad!

Friss topikok

  • fibcsi25: na, először azt hittem nem ment el és újra írtam.........na mindegy jobb 2x mint 1x sem (2011.01.17. 17:03) Búcsú anyu pocijától

Linkblog

És eljött az utolsó hónap!

2010.11.29. 11:37 - icivagyok

 

Beléptünk a 9. hónapba. Kicsit rémisztő, mert nem ismerem a külső világot, csak pár hangot. Vajon milyen lesz odakint? Fogom szeretni? Remélem igen... hallom bentről,hogy a szüleim nagyon készülnek,folyton dörömbölés van és anyu utána órákig takarít, sokszor négykézláb, mert már másképpen nem tud. Ne félj anyu, ha kijövök innen, ilyenre nem lesz időd :) majd hagyjuk apura az ilyent!

A hétvégén zajos mulatságban voltunk, Katalin bálnak hívják,nagyon élveztem a zenét, csak nincs helyem bent táncolni, bezzeg apuék, nekik volt és táncoltak is, de csak szép óvatósan s csak addig,amíg anyu bírta. Egész hajnalig ott voltunk, sok nénivel beszélt anyu kisbabákról és a szülésről, na meg persze mindenki  a nevemre volt kíváncsi, de anyáék tudnak titkot tartani :)

Ni, ott vagyok, hallgatom a Bumeráng együttest:

 Aztán ahogy én beléptem a 9. hónapba, úgy eljött Advent 1. vasárnapja is. Anyuék nyertek a Katalin bálon egy gyönyörűszép adventi koszorút és meg is gyújtották az első gyertyát rajta. Az is lehet, hogy amire a 4.  gyertyát kell meggyújtani, már én is kint leszek :)

 

És anyu elérte a 60 kg-ot, ez olyan 12 kiló hízást jelent, a haskörtérfogatunk pedig 98 centi, ha jól tudom :) remélem a babaágyam nagyobb lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://edestitok.blog.hu/api/trackback/id/tr602480800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása