Csak magunknak blog

Ezt a blogot egyelőre csak magunknak írom. A páromnak és magamnak. De pár hónap múlva már sokan fogják olvasni, akkor már nem lesz titok, ami jelenleg az :) 2010. május 11-én pozitív lett a terhességi tesztem:) másnap a dokibácsi megvizsgált, már látszott a petezsák. Egyelőre csak a párom és egy barátnőm tud a dologról. Esküvő előtt állunk és majd az esküvő utáni nap jelentjük be mindenkinek. Addig a mi kis édes titkunk marad!

Friss topikok

  • fibcsi25: na, először azt hittem nem ment el és újra írtam.........na mindegy jobb 2x mint 1x sem (2011.01.17. 17:03) Búcsú anyu pocijától

Linkblog

Három kiló és -25 fok

2010.12.20. 12:43 - icivagyok

Jelentem, elértem, sőt, már meg is haladtam a 3 kg-ot! Már 3100 gramm vagyok! Ekkora súllyal sikerült anya pocakját 101 cm-esre növelnem.

Doktor bácsi megint olyan hideg trutyit kent anya hasára és bekukucskált a csoda gépével, meghallgatta a szívverésemet, mindent rendben talált. Hamarosan újra megyünk és újra megnéz, persze ha még bent talál.

Habár ha ilyen hidegek vannak odakint, akkor nem sietek kimenni, jobb itt a meleg 36 fokban, mint a kinti -25ben :) Így jár, akinek a szülei nem egy jó meleg tengerparton élnek, hanem Csíkban, az ország leghidegebb részén!

Mostmár kiságyam is van, hamarosan azt is berendezzük, jó meleg bárányka szőrt vettek anyáék a karácsonyi vásáron, csak egy kicsit büdi, de hát nem lehet virág illatta egy bárányka bőrének !

A hétvégén meggyújtottuk a 4. gyertyát is az adventi koszorún, lehet, hogy a szilveszteri csillagszóró fényét már kintről nézem!

És velem szinte egyszerre fog születni egy kislány, majd sokat fognak anyáék együtt vinni a játszótérre, ha jól értettem innen bentről.

És várjuk Vikiéket, hamarosan meglátogatnak a messzi Budapestről. Nem tudni, hogy csak anya hasán keresztül, vagy már kint fognak látni. Anya sokat cseveg Bogi anyukájával is és reméli, hogy én is majd olyan sokat fogok enni és nyugodt baba leszek.

Elég sokan ficánkolok még így az utolsó hetekben is, de nem akar bővűlni ez a szűk gömb körülöttem..

Szombat éjjel meg egyenesen majd kiugrottam ijedtemben, mert anyáék éjjel arra ébredtek, hogy a nagypapám nagyon beteg és mentő vitte el, tüdőgyulladása van sajnos :( nagy nehézségek árán sikerült reggelre megnyugodnunk és aludni egy keveset.

A héten jön a Jézuska, nem tudom ki az és miért beszél mindenki róla, ha így folytatják, teszek róla, hogy ne róla beszéljenek, hanem rólam!

És bemutatom a szüleimet, akik testéből jöttem létre én:

 És ekkora pocakban lakom jelenleg:

A bejegyzés trackback címe:

https://edestitok.blog.hu/api/trackback/id/tr62527776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása