Csak magunknak blog

Ezt a blogot egyelőre csak magunknak írom. A páromnak és magamnak. De pár hónap múlva már sokan fogják olvasni, akkor már nem lesz titok, ami jelenleg az :) 2010. május 11-én pozitív lett a terhességi tesztem:) másnap a dokibácsi megvizsgált, már látszott a petezsák. Egyelőre csak a párom és egy barátnőm tud a dologról. Esküvő előtt állunk és majd az esküvő utáni nap jelentjük be mindenkinek. Addig a mi kis édes titkunk marad!

Friss topikok

  • fibcsi25: na, először azt hittem nem ment el és újra írtam.........na mindegy jobb 2x mint 1x sem (2011.01.17. 17:03) Búcsú anyu pocijától

Linkblog

Utazás a pocakban

2010.09.29. 12:21 - icivagyok

 

Jó mentségem van, hogy nem írtam az utóbbi időben: elutaztunk Mogyoródra, 5 napig voltunk távol. Velünk jött a két leendő nagymamán és egyik nagypapám is. A másik sajnos már nem él :( Az 5 napbólkettő utazás volt..ppffff..ez már a 3. nagy utam  volt idebent, most oda-vissza mintegy 1500 km és 29 óra üldögélés. Már másodjára jártam Budapesten, egyszer 12 hetesen, egyszer meg 26 hetesen. Na meg voltam a tengerre is nemrég, ha még emlékeztek. De mostmár úgy gondolom, nem fogok egy darabig utazgatni. Nem olyan rossz dolog, de mikor 16 órán keresztül meg kell húzzam magam idebent, az már kezd kicsit sok lenni még egy magam fajta székely legénynek is. De nem háborogtam,hogy anyunak is jobb legyen az egész, így sokan meg is dicsértek, hogy nem nyavalyogtunk!
Nagyon sok régi és új ismerőssel találkoztunk: meglátogattuk Viki babát, anyu barátnőjének kislányát. Ő már 8 hete a kinti világban él, anyatejen él nagyon édes. Majd megyek cajozni ha nagy leszek :)
Találkoztam egy másik pocaklakóval, ő is kislány, neki még nem tudni biztosra a nevét. Próbáltam szóba állni vele, de olyan hangosak  voltak a kintiek, hogy nem hallottuk egymást. De összeértettük a kobakunkat, íme: ( de az is lehet, hogy a fenekünket)
Metróztunk is a föld alatt, reméltem, hogy nem szakad ránk a föld :) Vásároltunk pár cuccot nekem is és anyunak is, már alig várom felvehessem őket! Na meg ajándékba is kaptunk ruhákat újra a kislány nagymamájától és anyukájától :) Ez volt a pesti kiruccanás, este pedig őzpörköltet ettünk több száz emberrel együtt, anyu valami előadást is tartott nekik, szerencsére rövid volt, mert már nagyon vártam, hogy pihenjünk kicsit!
Másnap kimentünk a Hungaroringre. Hogy ott milyen hangzavar volt! és nagyon hideg szél is fújt még mellé.
Íme egyik nagyimmal és anyuval a Hungaroring bejáratánal:
Itt kb. jó 2 órát sétáltunk, megnéztük a sok futamnyertes szobrát, sőt, még a vezérlő szobába is beengedtek! De a nagy zaj az idegeimre ment, szerencsére anyunak is. Délután felvonultunk több száz emberrel együtt Mogyoród utcáin, jó 3 km-t sétáltunk, énekeltünk, szép volt gondolom...csak jól kifáradtunk, ezért az esti bál előtt kicsit lepihentünk.
Este visszamentünk a Hungaroringre szüreti bálba, nagyon élveztem a zenét, főleg ahogy anyu ringatott a ritmusra. Éjjel 1-ig maradtunk, csak apu hiányzott nagyon nekünk.
Vasárnap misére mentünk, a nénik nagyon szépen énekeltek, csak a pad volt kicsit szűkös, de kibírtuk! annyiszor elénekeltük a magyar és székely himnuszt, hogy kezdem megtanulni én is! A hatalmas adag ebéd után elutaztunk Gödöllőre, ott újra enni kellett...hogy bír ennyit enni anyu..szegény..de kell nekem is a táplálék,így ugrálok örömömben, ha elkezd enni, mert én is kapok belőle.
A vasárnap este sem telt el program nélkül, egy borpincébe találkoztunk sok mindenkivel,zsíros kenyeret ettünk hagymával, majd ünnepélyes búcsút vettünk a kedves mogyoródiaktól. Anyut is megdicsérték, mert sokat dolgozott azon, hogy ez a találkozó rendben lezajlódjon.
Aztán hétfő korán reggel elindultunk haza, szép Erdély országba. 13 óra ücsörgés után végre újra a saját ágyikónkban pihenhettünk, mert mindenhol jó, de legjobb anyu pocijában .) De egy éjszaka alatt nem lehet kipihenni ezt a sok élményt. Egy ideig nem fogunk ilyen hosszú útra menni, habár ha Apuhoz mehetnénk,akkor akár ma is elindulnánk és kibírnánk kétszer ennyi üldögélést és utazást is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://edestitok.blog.hu/api/trackback/id/tr472332006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása